Socious Pitches at CNUD meet up in Shibuya

Socious Founder and CEO, Seira Yun, had the opportunity to pitch Socious at the Carbon Neutral Urban Design(CNUD)meet up event in Shibuya on June 3, 2024. This event was an opportunity for impact entrepreneurs to present their companies and their contributions towards making the world a better place through innovative technology and sustainable practices. A huge thank you to CNUD for organizing this event and we look forward to future collaboration with the other attendees!

在涉谷举行的CNUD 推销 Socious Socious在2024年6月3日于涉谷举行的碳中和城市设计(CNUD)聚会上进行推销。 Socious的创始人兼首席执行官Seira Yun有幸在此次活动中向与会者推销了Socious。这个活动为影响力企业家提供了一个机会,展示他们的公司通过创新技术和可持续实践对于使世界变得更美好所作的贡献。非常感谢CNUD组织了这次活动,我们期待与其他与会者未来的合作!

Socious Pitches en la reunión de la CNUD en Shibuya

El fundadora y consejero delegada de Socious, Seira Yun, tuvo la oportunidad de presentar Socious en el evento Carbon Neutral Urban Design (CNUD) celebrado en Shibuya el 3 de junio de 2024. Este evento fue una oportunidad para que los emprendedores de impacto presentaran sus empresas y sus contribuciones para hacer del mundo un lugar mejor a través de la tecnología innovadora y las prácticas sostenibles. Agradecemos enormemente a CNUD la organización de este evento y esperamos colaborar en el futuro con los demás asistentes.

Socious Pitches beim CNUD-Treffen in Shibuya

Socious-Gründerin und CEO Seira Yun hatte die Gelegenheit, Socious am 3. Juni 2024 beim Carbon Neutral Urban Design (CNUD) -Meet-up-Event in Shibuya vorzustellen. Diese Veranstaltung war eine Gelegenheit für Impact-Unternehmer, ihre Unternehmen und ihren Beitrag zur Verbesserung der Welt durch innovative Technologie und nachhaltige Praktiken vorzustellen. Ein großes Dankeschön an CNUD für die Organisation dieser Veranstaltung und wir freuen uns auf die zukünftige Zusammenarbeit mit den anderen Teilnehmern!

Socious Pitches на встрече CNUD в Сибуе

Основатель и генеральный директор Socious Сейра Юн получила возможность представить Socious на встрече Carbon Neutral Urban Design (CNUD) в Сибуе 3 июня 2024 года. Это мероприятие стало возможностью для влиятельных предпринимателей представить свои компании и их вклад в улучшение мира с помощью инновационных технологий и устойчивых практик. Огромное спасибо CNUD за организацию этого мероприятия, и мы с нетерпением ждем будущего сотрудничества с другими участниками!